Fotos Valencianas
Sol y agua transparente en La Caleta, Villajoyosa
Vistas de el pueblo de Chilches
Fotografías pueblos Comunidad Valenciana
Casa de Luis Beltrán en Valencia
Vistas de la plaza de Albuixech

Principal : Comunidad Valenciana : Monumentos Total:17Añadir fotoAñadir foto

Ordenar por:  Título () Fecha () Calificación () Popularidad ()
Actualmente están ordenadas por: Popularidad (De menos a más hits)

Foto Nº 1-5 (de 17 fotos escogidas)
(1) 2 3 4 »



Casa Comuna de la Reial Séquia de Montcada

Casa Comuna de la Reial Séquia de Montcada
Remitentefotografia turismo viajes   Última actualización: 7/3/2010 4:32    
Hits: 20  Comentarios: 0    0.00 (0 votos)0.00 (0 votos)Califica esta fotoCalifica esta foto
La casa comuna de la real acequia de Montcada, construida al 1953 i ubicada a la avinguda de les germanies, va ser fundada per el rei Jaume l. L'edifici que es construeix en 1953 te inscrit en el seu torreó "Casa Comuna de la Real Acequia de Montcada" i la data 1.268-1953. La construcció exempta, te jardí en la part delantera. De llenguatge historicista, Mariano Peset Alexandre, ha vullgut imitar l'estil gòtic dels palaus valencians del segle XV, reproduint, de forma cuidad, tots els elements que intervenen en el seu reconeixement. D'aquesta forma, es van incorporant finestres geminades, portes de pedra amb arc de mig punt amb doveles radials, arqueria en la seua part superior, grans aleros de fusta, ect., no podent olvidar la torre, reforçant el cantó i cobrant protagonisme, amb la mateixa consideració que els palaus amb els que se basa. L'interior repeteix la mateixa línia, amb decoració cuidada seguint l'estètica del gòtic valencià.

Mercat Vell de Montcada

Mercat Vell de Montcada
Remitentefotografia turismo viajes   Última actualización: 7/3/2010 4:43    
Hits: 21  Comentarios: 0    0.00 (0 votos)0.00 (0 votos)Califica esta fotoCalifica esta foto
El Mercat vell es va construir al 1908 a la plaça mestre palau.Agotat el seu ús i creient convenient la seua conservació va ser restaurat, segons el projecte redactat en 1982 però l'arquitecte Vicent Albert, mantenint els seus element fundamentals que permiteixen assegurar la gran sombra en l'espai central  de la plaça. L'entramat, protegit per planxes ondulades de cinc, te una estructura de cerxes metàl•liques i pilars de fundició. El joc de cobertes s'origina per la seua planta en forma de creu  reforçada per els voladissos del braç major. De senzilles línies, careis de gran ornamentació al us de l'època de la seua construcció, el modernisme, a excepció de la que s'aprecien en capitells, en el zunxo perimetral en gelosia o en les lames que tamisen l'entrada de llum en la part superior vertical.

bicorp

bicorp
Remitentefotografia turismo viajes   Última actualización: 6/2/2010 14:42    
Hits: 80  Comentarios: 0    0.00 (0 votos)0.00 (0 votos)Califica esta fotoCalifica esta foto
www.bicorp.webgarden.es/

MACASTRE: FUENTE  DEL CANTÓN

MACASTRE: FUENTE DEL CANTÓNPopulares
Remitentefotografia turismo viajes   Última actualización: 15/6/2009 18:05    
Hits: 1021  Comentarios: 0    2.00002.00 (1 voto)Califica esta fotoCalifica esta foto
MACASTRE  FUENTE  DEL CANTÓN  TE  MANDO  MI  BLOGG, SI TE  GUSTA  LA PINTURA ENTRA  EN   ,   ---GRACIAS ESPERO TE  AGREDE foto

macastre  su  campanario

macastre su campanarioPopulares
Remitentefotografia turismo viajes   Última actualización: 30/10/2008 15:33    
Hits: 1072  Comentarios: 0    0.00 (0 votos)0.00 (0 votos)Califica esta fotoCalifica esta foto
Macastre:  si  visitas  Macastreno dejes  de  ver  su  Campanario

Foto Nº 1-5 (de 17 fotos escogidas)
(1) 2 3 4 »



Iglesias Ciudades Monumentos Ayuntamientos
buscador google
Google
 
Web valencians.com
Menú
Login
Nombre:

Contraseña:

Recordar



¿Recuperar la contraseña?

Regístrese
Buscar
Codigos Postales Nucleos Poblacion

mascletà Fallas